Dostawa zamówienia
1. Na etapie składania zamówienia Klient ma do wyboru następujące formy dostawy zamówionego towaru i skorelowane z tym terminy dostawy.
Formy dostawy |
Przewidywany czas dostawy zamówienia* |
Przesyłka kurierska |
2 dni robocze |
Poczta Polska |
3 – 5 dni roboczych |
InPost
|
4 dni robocze |
*Czas dostawy zamówienia liczy się od dnia następnego po dniu nadania przesyłki.
**W przypadku wyboru przez Klienta, jako formy dostawy zamówienia Paczkomatów InPost, realizacja zamówienia możliwa jest po załogowaniu i akceptacji regulaminu dostaw „Paczkomaty 24/7” przez Klienta.
2.Termin realizacji zamówienia to termin przygotowania zamówienia plus czas dostawy.
Czas realizacji zamówienia liczy się od momentu potwierdzenie płatności dokonanej przez Klienta w systemie Dotpay lub wpływu kwoty przelewu na konto bankowe Sklepu.
3. Punkty III.1, III.2 nie dotyczą zamówień złożonych przez Klienta na towary dostępne w katalogach producentów, dostępnych w zakładce „na zamówienie” .
4. Zamówienia są realizowane na koszt Sklepu.
Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT, specyfikacja przesyłki oraz druk wymiany/zwrotu towaru.
5. Zwrot zakupionego towaru odbywa się zawsze na koszt Sklepu.
6. Klient odsyła towar na adres sklepu pocztą polską. Klient informuje sklep o kosztach za przesyłkę pisemnie, drogą mailową.
7. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od umowy sprzedaży i z tytułu ponieniesienia kosztów za przesyłkę nastąpi w ciągu 5 dni roboczych, od daty otrzymanie przez Sklep przesyłki na konto bankowe wskazane przez Klienta.
Odbiór zamówienia
1. Podczas odbioru zamówienia Klient powinien sprawdzić stan opakowania zewnętrznego przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia opakowania:
- jeżeli przesyłka jest dostarczona przez kuriera, sporządzić wraz z kurierem protokół szkody w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez kuriera i Odbiorcę.
- jeżeli przesyłka odpierana jest z Paczkomatu Klient powinien na ekranie Paczkomatu wybrać – reklamacje – i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie.
- jeżeli przesyłka dostarczana jest przy pomocy Poczty Polskiej klient powinien odmówić odebrania przesyłki i niezwłocznie powiadomić w celu wszczęcia procedur reklamacyjnych.
Formy płatności
1. Klient ma do wybory następujące formy płatności za złożone zamówienie:
- gotówką (opcja za pobraniem) tylko w przypadku wybrania jako formy dostawy przesyłki kurierskiej lub odbioru osobistego.
- przelewem bankowym w formie przedpłaty, za pośrednictwem systemu płatniczego DotPay.pl
- zwykłym przelewem na numer konta bankowego: IDEA BANK
- kuponami gotówkowymi UKASH.
2. zastrzega sobie prawo od odstąpienie od umowy sprzedaży w przypadku braku potwierdzenia wpływu płatności na konto lub podmiotów pośredniczących (system DotPay.pl, zwykły przelew bankowy) w terminie 5 dni od złożenia zamówienia.
W takim przypadku zamówienie może być złożone powtórnie z wybraniem innej formy płatności.
3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w po potwierdzeniu wpłaty należności za zamówiony towar.
4. PRZESYŁKA GRATIS (przy wyborze przesyłki przez pocztę polską i inpost).
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem!