FACEBOOK


Dostawa zamówienia

1. Na etapie składania zamówienia Klient ma do wyboru następujące formy dostawy zamówionego towaru i skorelowane z tym terminy dostawy.

Formy dostawy

Przewidywany czas dostawy zamówienia*

Przesyłka kurierska

2 dni robocze

Poczta Polska

3 – 5 dni roboczych

InPost

 

4 dni robocze

 

 

 

 

 

 

 

 




*Czas dostawy zamówienia liczy się od dnia następnego po dniu nadania przesyłki.

**W przypadku wyboru przez Klienta, jako formy dostawy zamówienia Paczkomatów InPost, realizacja zamówienia możliwa jest po załogowaniu i akceptacji regulaminu dostaw „Paczkomaty 24/7” przez Klienta.

2.Termin realizacji zamówienia to termin przygotowania zamówienia plus czas dostawy.

Czas realizacji zamówienia liczy się od momentu potwierdzenie płatności dokonanej przez Klienta w systemie Dotpay lub wpływu kwoty przelewu na konto bankowe Sklepu.

3. Punkty III.1, III.2 nie dotyczą zamówień złożonych przez Klienta na towary dostępne w katalogach producentów, dostępnych w zakładce „na zamówienie” .

4. Zamówienia są realizowane na koszt Sklepu.

Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT, specyfikacja przesyłki oraz druk wymiany/zwrotu towaru.

5. Zwrot zakupionego towaru odbywa się zawsze na koszt Sklepu.

6. Klient odsyła towar na adres sklepu pocztą polską. Klient informuje sklep o kosztach za przesyłkę pisemnie, drogą mailową.

7. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od umowy sprzedaży i z tytułu ponieniesienia kosztów za przesyłkę nastąpi w ciągu 5 dni roboczych, od daty otrzymanie przez Sklep przesyłki na konto bankowe wskazane przez Klienta.

 

Odbiór zamówienia

1. Podczas odbioru zamówienia Klient powinien sprawdzić stan opakowania zewnętrznego przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub naruszenia opakowania:

- jeżeli przesyłka jest dostarczona przez kuriera, sporządzić wraz z kurierem protokół szkody w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez kuriera i Odbiorcę.
- jeżeli przesyłka odpierana jest z Paczkomatu Klient powinien na ekranie Paczkomatu wybrać – reklamacje – i postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie.
- jeżeli przesyłka dostarczana jest przy pomocy Poczty Polskiej klient powinien odmówić odebrania przesyłki i niezwłocznie powiadomić P.H.U. PERTE w celu wszczęcia procedur reklamacyjnych.

Formy płatności

1. Klient ma do wybory następujące formy płatności za złożone zamówienie:

- gotówką (opcja za pobraniem) tylko w przypadku wybrania jako formy dostawy przesyłki kurierskiej lub odbioru osobistego.
- przelewem bankowym w formie przedpłaty, za pośrednictwem systemu płatniczego DotPay.pl
- zwykłym przelewem na numer konta bankowego: IDEA BANK 89 1950 0001 2006 0371 5499 0002
- kuponami gotówkowymi UKASH.

2. P.H.U. PERTE zastrzega sobie prawo od odstąpienie od umowy sprzedaży w przypadku braku potwierdzenia wpływu płatności na konto P.H.U. PERTE lub podmiotów pośredniczących (system DotPay.pl, zwykły przelew bankowy) w terminie 5 dni od złożenia zamówienia.

W takim przypadku zamówienie może być złożone powtórnie z wybraniem innej formy płatności.

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w po potwierdzeniu wpłaty należności za zamówiony towar.

4. PRZESYŁKA GRATIS (przy wyborze przesyłki przez pocztę polską i inpost).

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem!